با سلام 

ممنون که وبلاگ خودتون سر زدین

اول کار میخوام میخوام ی توضیحی در مورد این وبلاگی که تازه ساخته ام براتون بگم

من اوتاکو هستم مثل خیلی های دیگه

قراره انیمه هایی که دوستشون دارم و قشنگ بوده از نظرم 

رو براتون معرفی کنم

تا هرکدومتون که این انیمه هارو ندیده اید پیشنهاد بشه بهتون که حتما نگاه کنید :))

ولی فقط این نیست

قراره توی این وبلاگ عکس و آهنگ هایی که دوست دارم هم قرار بگیره

البته اشتباه برداشت نکنید فقط منظورم آهنگ های تیتراژ انیمه هست 

و آهنگ هایی که در عین پخشه انیمه شنیده ام

همچنین بیوگرافی بعضی از شخصیت ها هم میزارم

قراره بازی های RPG هم براتون بزارم

خیلی ها از گیمر های ایرانی

با جرئت میتونم بگم با این نوع بازی ها اشناییت ندارن

و شایدم خوششون نیاد

اما من با توضیحات و پیشنهادات خودم .. بازی هارو بهتون معرفی میکنم

این بازی ها نیاز به انگلیسی بلد بودن دارن 

بدون دونستن این انگلیسی از داستان بازی سر در نمیارید

و بازیم براتون بی معنی میشه

شاید خیلی هاتون فکر کنید RPG های جدید رو میگم

نخیر اینطور نیست

بازی های قدیمی و نوستالژی رو میگم که صد در صد خیلی هاتون بازی نکردید

این نوع بازی ها داستان گسترده ای دارن

کیفیت پایینی یا حتی حجم کمی دارن

ولی از نظر خودم از بازی های امروزی خیلی جذاب ترن😁

لطفا منو همراهی کنید تا قدرتی برای ادامه دادن پیدا کنمsmiley