دانلود بازی قدیمی ماجراجوئی RPG خارق العاده ترانیگما / Terranigma

 

 

این بازی رو من واقعا هرچی ازش تعریف کنم کمه

بهترین بازی RPG بعد زلدا که تا الان باهاش آشنایی دارم

یک بازیئی که زیاد معروف نیست حتی برای خارج از کشورمون

واقعا لیاقتش این بود جز بهترینا قرار میگرفت

کنسول این بازی فوق العاده سوپر نینتندو هستش (SNES) که معروفه به نینتندو 3D

داستان در این بارست که پسری فضول و شیطون بخاطر کنجکاویش باعث ی اتفاق هایی توی دنیای خودش و همینطور دهکده اش میشه افراد دهکده ی ان پسرک به نام آرک با جادویی عجیب به مجسمه تبدیل میشن (البته مجسمه نیست فقط میدونم که استپ یا بدون تحرک میشن) و این آقا شازده برای نجات کل دنیا و همسرش به دور دنیا سفر میکنه و با کلی افراد اشنا میشه و حتی با کلی موجودات عجیب میجنگه

موزیک های خیلی قشنگی داره ، هر مکانی آهنگ های مخصوص خودشو داره

همراه موزیک گیم پلی جذابیم داره و اصلا خستتون نمیکنه

شاید باورتون نشه این بازی کم تر از ده مگابایت حجم داره

کیفیت بازی نسبت به دوران خودش واقعا عالیه افکت هایی که داره شما رو به خودش جذب میکنه

و تا یادم نرفته بگم ، این بازیو فقط به دوستانی که زبان خارجیشون خوبه پیشنهاد میشه

در کل بهتره بگم اینجور بازی ها رو باید انگلیسی بلد باشی وگرنه نمیفهمی چی به چیه

و برای اونایی که انگلیسی میخوان یاد بگیرن هم خوبه

خب ی سری اسکرین از این بازی براتون آماده کردم از رو گوشیه خودم

امیدوارم خوشتون بیاد

 

 

 

همونطور که از روی اولین اسکرین من دقت کنید 

میبینید که زدم گوکو ، شما میتونید هر اسمی که خواستید روی شخصیت اصلی بزارید

یعنی کل کاراکتر های بازی شما رو به همون اسم صدا میزنن که این قضیه برای بیشتر RPG ها هستش

خب برای دانلود این بازی روی ترانیما در قسمت زیر کلیک کنید

 

Terranigma 

 

برای اجرای این بازی روی آموزش در قسمت زیر کلیک کنید

آموزش

امیدوارم لذتشو ببرید

بهترین امولاتور برای اندروید SNES9x Ex