این انیمه یکی از کاوایی ترین انیمه هاست که میتونید از دیدنش لذت ببرید ، هم کمدیه جالبی داره هم رمانس باحال ... من که خودم قسمت های اولش خیلی خندم گرفت ولی وقتی جلوتر رفتم جنبه ی طنزش ی جورایی تموم شد و رسید به قسمت های غم انگیز و حساس ، این انیمه رو هم شدیدا پیشنهاد میکنم واقعا ارزش یک بار دیدن رو داره 24 قسمتست ، این انیمه رو شاید باورتون نشه ولی من با عمه ی گرامیمم نشستم نگاه کردم ، حتی عمم هم خوشش اومده بود (البته عمم پیر نیست 😁) خب برای خوندن داستان انیمه به ادامه مطلب مراجعه کنید

خب بریم سراغ گفتنه داستان این انیمه ، به قول ژاپنی ها ایکوزوووووو (یعنی بزن بریم) ... فکر کنم اگه عکس های این انیمه رو ببینید متوجه میشید که دختره قدش بلنده و پسره کوتاست ... این داستان در مورد یک پسر و دختریه که توی هرچیزی مشابه ان جز قد و قواره هاشون ، مثلا از چیزای هیجان انگیز خوششون میاد ، چیزای خوشمزه و شیرینو دوست دارن ، چیزای رنگارنگو میپرستن و خلاصه که حتی خواننده های مورد علاقشونم ی جورایی مثل هم میمونه ، داستان در مورد اینه که این دوتا باهم شرط میبندن سر اینکه کی اول دوست دختر یا دوست پسر خودشو پیدا میکنه ، که سر این قضایا کلی داستان جالب و خنده دار پیش میاد ... بعد مدتی دختره متوجه میشه که اون کوتوله رو دوست داره و کوتولهئه هم کاملا خنگه ... ادامشو کات میکنم ، همینقدر فکر کنم براتون بس بسه .. خب دوستان این انیمه رو هم تاکید میکنم ببینید (البته اگه ندیدین) ممنون که خوندین