انیمه ی شوکوکگی نو سوما واقعا عالیه

با اینکه در مورد آشپزی و غذاست و دلتونو اب میکنه😁

بازم واقعا خوش ساخته

کمدیه جالبی داره و همینطور شخصیت سازیه بسیار زیبا

من خودم هم انیمشو دنبال کردم و مانگاشو تقریبا تموم کردم

در این حد این انیمه رو دوست دارم

پس به شما دوست عزیزم

هم پیشنهاد میکنم

اگه ندیدینش شروع به دیدن کنید

برای خوندن داستان انیمه به ادامه مطلب بروید

 

 

داستان در مورد ی پسری به اسم سوماست

که در رستوران خانوادگیش مشغول به کار بود

اما طی ی سری جریانات

توسط پدرش که آشپزی ماهر بوده به مدرسه ای فرستاده میشه

مدرسه ای که فقط در مورد آشپزی و غذاست 

و آشپز های حرفه ای و غیر حرفه ای داخلش تحصیل میکنن

با دختری به اسم ارینا اشنا میشه که لقب زبان خدا رو داره

قدرتی که میتونه بهترین مزه ها رو تشخیص بده

برای ورود و عضو شدن تنها شرط اینه که بتونن با غذایی که درست میکنن 

ارینا رو راضی کنن 

و تم و مواد اصلیه آن غذا تخم مرغه

آیا یوکیهیرا سوما میتونه از این مرحله رد کنه؟