انیمه ی شمشیر زنی رو ممکنه خیلی ها باهاش اشنا باشید

البته خود منم تازه باهاش اشنا شدم

ولی برای دوستانی که ندیدن گفتم ی نقد کوچیکی بکنم

راستشو بخواید من قبلا این انیمه رو تیکه هاشو دیده بودم

و اصلا به دلم ننشسته بود

ولی چرا؟

دلیلش چی بود؟

این بود که اصلا از اول نگاه نکردم 

و نمیدونستم چی به چیه

پس پیشنهاد من اینه الکی خودتونو از دیدن انیمه ها محروم نکنید

تا اینکه داداشم ازم خواست باهاش قسمت اول رو ببینم

دیدم و واقعا هم خوشم اومد😁❤

 

و امیدوارم شماها هم اگه ندیدین این انیمه ی شاهکار رو ببینید و لذتشو ببرید

راستی اینم بگم که اکشنه و درام و رمانس های قشنگی داره

برای خوندن داستان انیمه به ادامه مطلب بروید

 

 این انیمه

در مورد یک بازی مجازیه شمشیر زنیه 

بازی مجازی حقیقت

داستان در مورد پسری به اسم کیریتو هستش

پسری که تست کننده ی بتای این بازی بوده

(بتا یعنی نسخه ی ازمایشی)

 

داستان از اونجایی شروع میشه که

کیریتو وارد بازی میشه 

اونجا با یک فرد تازه واردی اشنا میشه که نیاز به کمک و راهنمایی داشته

کم کم در حین تمریناتشون

متوجه میشن که دکمه ی خروج از بازی اصلا موجود نیست

یهویی همه ی بازیکنان وارد شهر مشخص شده ای میشن

سازنده ی بازی با ظاهری عجیب پدیدار میشه

و میگه

به دنیای من خوش اومدین 

همیشه دوست داشتم این دنیا رو بسازم

همونجور که متوجه شدید شماها قادر به خروج از بازی نیستید

کع این یعنی شماها افراد اصلیه این دنیا میشید

و برای نجات پیدا کردن از این دنیا

فقط ی راه موجوده

باید هر غول این برج ۱۰۰ طبقه رو شکست بدین

و اگه شکست بخورید مساوی با اتمام جون و زندگیه خودتون در واقعیت میشه و ..‌.

ایا بنظرتون کیریتو میتونه از این مخمصه جون سالمی به در ببره؟