سلام بر دوستان عزیزم 

دوستانی که این چند روز لطف داشتن و سر میزدن به وبلاگی که اصلا فعالیت نداشت

من ی مدتی این وبلاگو بیخیال شدم

چون نه خبری از بازدید کننده بود

و نه خبری از نظرات عزیزای دلم

گهگاهی که سر میزدم به وبلاگ 

میدیدم بعضی ها کامنت گزاشتن و تعداد بازدیدکنندگان هم نسبت ب اوایل یخورده ی کمی بیشتر شده

تصمیم گرفتم باز این وبلاگو راه بندازم 

چون هم خودم علاقه ی زیادی دارم به این کار

و هم ی جبرانی میشه برای شماهایی که به وبلاگ من میاید

میخوام که پست های منو دوست داشته باشیدheart

 

فقط لازمه ی چیزی در مورد این وبلاگ بگم

این وبلاگ فقط در حد اطلاعاته خودمه

یعنی چیزایی رو براتون پست میکنم که خودم دیدمشون

این پستی که الان دارید میخونید همیشه بالای صفحه ی اول هست

و اگه دیدید هرموقع که میاید این پست موجوده فکر اینو نکنید که پست جدید نزاشتم

فقط لازمه پست های پایینی و صفحه های قبل رو ی نگاهی بندازیدheart