انیمه ی عاشقانه au haru ride

 

 

سلام بچه ها اینبار میخوام یکی از انیمه های رمانسی که باهاش خیلی خاطره دارم رو براتون معرفی کنم هرچند میدونم خیلیاتون این انیمه رو یا اسمشو شنیدین یا حتی هم دیده باشین این انیمه یکی از انیمه هایی بود که احساساتمو جریحه دار کرد (من کلا آدم با احساسیم برخلاف ظاهر اخمالو ام) من از شخصیت پسره که اسمش مابوچی کو بود واقعا خوشم میومد .. چون مثل خودمه ی کجورایی سعی میکنه خونسرد خودشو نشون بده و جوری رفتار کنه انگار چیزی براش مهم نیست ولی از داخل خودشو داغون میکنه و زجر میکشه ، راستشو بخواید از نظر من بهترین رمانسیه که تاحالا ساخته شده چون هم داستان جالبی داره ، هم کمی غم انگیزه چون دختره واقعا اذیت میشد بخاطر ادا بازی های این پسره ، خب بریم که داستانو تعریف کنیم به ادامه مطلب مراجعه کن دوست عزیز

داستان در مورد یک پسر و دختریه که از دبستان (البته فکر کنم راهنمایی بودن نمیدونم اخه خیلی وقته دیدمش) همدیگه رو دوست داشتن ولی جرئت اعتراف کردنو هیچکدوم نداشت ، دختره که اسمش فوتاباست سعی میکرد ی جوری احساسات واقعیشو به پسره برسونه و بیشتر با پسره وقت بگذرونه ، که ناگهان مابوچی کو غیبش میزنه .. بدون اینکه حتی به بهترین دوستش خبری بده ، یعنی چی شده ؟چی به سر قهرمان داستان ما افتاده؟ فوتابا از هرکی که به مابوچی نزدیک بود سوال میپرسید ولی به نتیجه ای نمیرسید ، گذشت تا اینکه دوره ی جدید یعنی دبیرستان شروع شد ، فوتابا تصادفی با مابوچی برخورد میکنه و متوجه میشه که مابوچیئی که قبلا عاشقش بوده برگشته وتوی یک مدرسه و حتی دوباره توی یک کلاس همراهشه ... دیگه ادامشو نمیگم پررو میشید . خب دوستان این انیمه هم کمدیه قشنگی داره هم صحنه های قشنک رنگارنگ ، از گرافیکش که اصلا نگم براتون واقعا قشنگه ، ی صحنه روزه بارونی هم داره اونجارو واقعا دوست دارم ، پس شدید پیشنهاد میشه که ببینید راستی تا یادم نرفته بگم که انیمش 13 یا 15 قسمته به همراه OVA ، ادامه ی انیمه رو باید از مانگاش بخونید که مترجمان ایرانی ترجمش کردن و میشه لذت برد از مانگاش ، چون مانگاش هم قشنگه ، ممنون که خوندید