این انیمه اکشن هستش و سبکشو من واقعا دوست دارم

داستان جالب و همینطور گرافیک خوبی داره

شخصیت سازیشم بنظر من خوبه و مشکلی نداره

از نظر طنز هم نمیشه گفت اونقدر خوبه اما راضیتون میکنه

و خسته کننده هم نیست

اینم ی پیشنهادی ویژه از طرف منه امیدوارم مورد پسندتون باشه

انیمش اینطوره که پسره هی میمیره و دوباره از شروع همون روز ظاهر میشه

و اینطور میتونه نقشه ی خوبی برای موقعیت های خطرناکی که براش پیش میاد بکشه

جالبه حتما نگاه کنید

برای خوندن داستان انیمه به ادامه ی مطلب بروید

 

داستان در مورد ی پسریه که کل زندگیو کارش شده گیم و انیمه دیدن

ی شب که میره داخل سوپر مارکتی برای خرید تنقلات

وقتی کارش تموم میشه و خریداشو میکنه

از مغازه میاد بیرون و توی ذهنش ی تصویری رو میبینه

اول فکر میکنه خیالاتی شده چون ی اوتاکو و گیمر درجه یکه

بعد یهو میبینه که ی جای دیگه ظاهر میشه 

کلا با شهر خودش فرق داره

متوجه میشه که در دنیای دیگه ظهور کرده

اون با اطلاعاتی که داشت از دنیای دیگه

خوشحال میشه و اطرافشو چک میکنه

که ناگهان جلوشو میگیرن و میخوان خفتش کنن 

اون با خودش میگه من که اینجا ظهور کردم لابد ی قدرت مخفی ای چیزیم به دست آوردم

برای همین شیر میشه و حمله میکنه به اون افراد

اول کار خوب عمل میکنه اما متوجه میشه که قدرت خاصی نداره

پس تسلیم میشه و کتکش میزنن

تا اینکه ی دختری با ظاهر عجیب و زیبا پیداش میشه

و پسره رو از دست اون آدم ها نجات میده

و ...