یکی دیگه از انیمه های مورد علاقم که خیلی دوست دارم سبکشو

ی اعترافی باید بکنم که ی سوتیه خیلی بدی من توی این انیمه دادم

و این بود که فصل دوم رو زودتر از فصل اول دیدمنیشخند

یعنی فصل دوم رو دیدم بعدش رفتم سراغ یک

و نمیدونستم کدوم فصل اوله و مال زمانیه که تازه اوتاکو شده بودم

اما بازم دوست داشتم انیمش رو چون واقعا خاصه

یکم گنگ تموم میشه و ظاهرا فصل جدید هم داره (یعنی شنیدم که داره)

رمانس خیلی ریز و قشنگی داره

طنزشم نمیشه گفت خیلی زیاده ولی بدک هم نیست

اما به طرزی هست که خستتون نکنه و شدیدا پیشنهاد میکنم

برای خوندن داستان انیمه به قسمت بعد بروید

این داستان درمورد یک پسری با قیافه ی خستست

که میونه ی خوبی با اجتماع نداره و برای همین کسی زیاد باهاش صحبت نمیکنه

به پیشنهاد یکی از معماش به عضو یک باشگاهی میشه

اون باشگاه تقریبا مشاور دهندست و با نظرات و پیشنهادات خودشون به دیگر دانش اموزان کمک میکنن

و اگه مشکلی چیزی داشته باشن اون مشکلو رفع کنن 

در آن باشگاه دختر زیبایی به اسم یوکینو وجود داره 

که همانند هیجیکاتا (پسر اصلی انیمه) هوش بالایی داره

اما ی چیز عجیبی که وجود داره اینه که افکار این دوتا

یعنی هیجیکاتا و یوکینو افکار متفاوتی دارن

و اصلا ابشون تو یک جو نمیره

همین ناهماهنگی ها باعث میشه طنز جالب و همینطور ناراحتی هایی به وجود بیاره

و همون باعث شه این دوتا بهم نزدیک تر شن

دختره خیلی به پسره متلک میندازه حتما نگاه کنید

جالبهنیشخند